Photo of Sukarno and Suharto's funeral | Former President of the Republic of Indonesia

Ir. Soekarno (ER, EYD: Sukarno) (born in Blitar, East Java, June 6, 1901 - died in Jakarta, June 21, 1970 at age 69 years) is Indonesia's first president who served two terms from 1945 to 1966.



Soldiers at President Sukarno's Funeral
Original caption: 6/22/1970-Blitar, East Java- Former Indonesian President Sukarno is buried with full military honors in the family cemetery at his birthplace. Sukarno, who served as president from 1945 to 1967, died early June 21st at the age of 69.



Indonesia - Former President Suharto Dead at 2008
Indonesian soldiers carry the coffin of former Indonesian president Suharto to be burried during funeral ceremony which conducted by Indonesian President Susilo Bambang Yudhoyono at Suharto's family cemetary in Karanganyar, Central Java. Former Indonesian dictator Suharto died Sunday of multi-organ failure at a hospital in Jakarta.

BUKU PANDUAN LENGKAP CARA CEPAT HAMIL, Untuk Pemesanan Klik Banner di Bawah Ini!!

Cara Cepat Hamil

Buku Panduan Lengkap Cara Cepat Hamil ini resmi diterbitkan oleh penerbitan online Digi Pustaka dan hingga saat ini sudah naik cetak sebanyak 5 kali Bonus KONSULTASI GRATIS.

4 comments:

  1. Dunia lain pun mengibarkan bendera setangah tiang waktu kedua pemimpin ini wafat.. Begitu di kaguminya sosok2 ke dua presiden kita ini..

    ReplyDelete
  2. Pemahkaman Pabak Soekarno dan Soeharto, masing-maing di tempat asal mereka sendiri, bukan saja kedua pejabat itu tetapi pejabat yang lain dan orang2 pentin lain seperti ibu Tien Soeharto wafat pada tahun 1996, mahkam juga di tana kelahiranya. itu adala sebuah warisan kultur kepada manusia dan manusia itu laksanakan. contoh yang nyata dan konkrit kita lihat diatas ada dua buah gambar yaitu pengantar Peti Soekarno dan Soeharto,....

    ReplyDelete

Silakan Berkomentar, Spam terpaksa saya hapus